Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Zoho CRM - Enterprise Edition

Prémium-kategóriás CRM, ügyviteli és egyéb funkciókkal

A Zoho CRM Enterprise változata a legfelső kategóriát képviseli, a Salesforce CRM képességeivel összemérhető, annál lényegesen kedvezőbb árú komplex CRM rendszer. Kisebb cégek számára akkor előnyös választás, ha a rutinműveletek maximális automatizálására, extra képességeire van szükség, illetve további vállalatirányítási vagy egyéb funkciókkal akarják bővíteni, egy homogén és integrált felhő alapú integrált rendszert kialakítani. Nagyvállalati, nemzetközi környezetre is alkalmassá teszi hierachia és hozzáférés kezelési képessége. A Zoho CRM Enterprise változat az összes CRM funkciót támogatja, mint pl. értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat, igénykezelés, vezetői információs rendszer, munkafolyamatok automatizálása. A felhasználók száma nincs korlátozva, és mindig csak annyi felhasználó után kell fizetnie az adott hónapban, ahányan ténylegesen használják a rendszert, ezért a Zoho CRM különösen ideális a gyorsan növekvő, vagy nagy fluktuációval rendelkező szervezetek számára. A rendszer testre szabása - már meglévő általános CRM tapasztalat esetén - gyors és egyszerű, nem igényel speciális szaktudást. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ Integrált email funkcióval rendelkezik (Zoho Mail), de a Gmail, az Outlook, vagy más levelezőrendszer is beintegrálható. A Zoho CRM webformokat kezel - ezeket a céges honlapba illesztve a regisztrációk, igénybejelentések közvetlenül a Zoho CRM-be kerülnek, ahol az előre beállított automatizmusok szerint elindulnak a folyamatok. 

A Zoho CRM Enterprise Edition a következő modulokat tartalmazza, melyek munkakörönként beállíthatók:

 

 

 

  • Lehetséges ügyfelek (Leads)
  • Cégek - (Accounts)
  • Személyek (Contacts)
  • Értékesítési projektek (Potentials)  
  • Termékek (Products)
  • Árjegyzékek (PriceBooks)
  • Ajánlatok (Queotes)
  • Megrendelések (SalesOrders)
  • Számlák (Invoices)
  • Beszerzések (PurchaseOrders)
  • Beszállítók (Vendors)
  • Feladatok (Tasks)
  • Események (Events)
  • Hívások (Log a Call)
  • Kampányok (Campaigns)
  • Előrejelzések
  • Reklamációk (Cases)   
  • Megoldások (Solutions)
  • Dokumentumok
  • Jelentések (Reports)
  • Műszerfalak (Dashboards)
  • Webfülek
  • Egyedi modulok, egyéb funkciók