Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Zoho CRM - Free Edition

Ingyenes, belépő szintű CRM változat 10 felhasználóig!



 

Mire alkalmas?

Belépő szintű értékesítési CRM-ként az értékesítési projektek, a kapcsolódó feladatok, események szervezésére, a folyamatok nyomon követésére - mobiltelefonos app támogatással

 

Kinek ajánlható?

Egyéni értékesítői tevékenységhez, valamint akár 10 fős, közösen dolgozó értékesítési csoportnak.

Az ingyenes verzió korlátozott képességei ellenére nem csak ismerkedésre, tesztelésre, hanem érdemi munkára is alkalmas. Az ingyenesség nem csak a CRM szoftverre vonatkozik, hanem a folyamatos elérhetőségre, zökkenőmentes használhatóságra is (felhő szolgáltatás). Létszám és funkció is bármikor bővíthető - ekkor fizetőssé válik. Az üzleti szoftverek világában az ingyenes változat általában csak kedvcsináló, korlátozott funkcionalitású, alapvetően az ismerkedést szolgálja. Ez korlátozottan érvényes a Zoho CRM Free változatra is, ám ezzel együtt időkorlátozás nélkül, komoly munkára használható. Olyannyira, hogy akár tíz felhasználó is dolgozhat vele, a bevihető adatok mennyisége sem csekély (25000 rekord). Nem probléma, ha később újabb felhasználókra van szükség, ilyenkor gyorsan és zökkenőmentesen lehet váltani a fizetős változatra. Az egyéni vállalkozók, családi vállalkozások, értékesítési csoportok számára a Zoho CRM alkalmas egy belépő szintű CRM kialakítására. Minden adatot rögzíthetnek érdeklődőkről, ügyfelekről, cégekről, személyekről, sőt az értékesítéseket, munkákat is kezelhetik a Zoho CRM Free változatban. A céges naptárban, illetve egy külön nézetben láthatók a találkozók, feladatok, de még a telefonhívások feljegyzései is. Statisztikákat kap az ügyfelekről, velük kapcsolatos adatokról. Bármilyen információt pillanatok alatt megtalál a rendszerben a Zoho CRM fejlett keresési funkcióival. Mobiltelefonon is használható, Android és iPhone appot azonnal letöltheti.

A Zoho CRM Free Edition menürendszere a következő modulokat tartalmazza:

(zárójelben az angol elnevezések)

 

 

 

  • Lehetséges ügyfelek (Leads)
  • Cégek - (Accounts)
  • Személyek (Contacts) 
  • Értékesítési projektek (Potentials)  

  • Feladatok (Tasks) a Tevékenységek menüpont alatt

  • Események (Events) a Tevékenységek menüpont alatt

  • Hívások (Log a Call) a Tevékenységek menüpont alatt

  • Jelentések (Reports)