Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Zoho CRM - Professional Edition

Fejlett CRM funkciókat tartalmazó változat

A Zoho CRM Professional változattal teljes értékű CRM rendszer valósítható meg. A mindenre kiterjedő információs rendszer elérhetőségét munkakörök, szerepek, vagy akár személyek szerint lehet szabályozni. A Zoho CRM Professional változat az összes CRM funkciót támogatja, mint pl. értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat, igénykezelés, vezetői információs rendszer, munkafolyamatok automatizálása. A felhasználók száma nincs korlátozva, és mindig csak annyi felhasználó után kell fizetnie az adott hónapban, ahányan ténylegesen használják a rendszert, ezért a Zoho CRM Professional ideális választás a gyorsan növekvő, vagy nagy fluktuációval rendelkező szervezetek számára. A rendszer testre szabása - már meglévő általános CRM tapasztalat esetén - gyors és egyszerű, nem igényel speciális szaktudást. Saját integrált levelező rendszerrel rendelkezik, de ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​könnyedén integrálható a Gmail levelezőrendszerrel, illetve az Outlook-kal is. A Zoho CRM webformokat kezel - ezeket a céges honlapba illesztve a regisztrációk, igénybejelentések közvetlenül a Zoho CRM-be kerülnek, ahol az előre beállított automatizmusok szerint elindulnak a folyamatok. Megoldható a meglévő IT rendszerrel történő integráció is.

A Zoho CRM Professional Edition a következő modulokat tartalmazza, melyek munkakörönként tetszőlegesen választhatók:

 

 

 

  • Lehetséges ügyfelek (Leads)
  • Cégek - (Accounts)
  • Személyek (Contacts) 
  • Értékesítési projektek (Potentials)  
  • Termékek (Products)
  • Árjegyzékek (PriceBooks)
  • Ajánlatok (Queotes)
  • Rendelések (SalesOrders)
  • Beszerzések (PurchaseOrders)
  • Beszállítók (Vendors)
  • Feladatok (Tasks)
  • Események (Events)
  • Hívások naplózása (Log a Call)
  • Kampányok (Campaigns)
  • Előrejelzések (Forecast)
  • Reklamációk (Cases)   
  • Megoldások (Solutions)    
  • Dokumentumok (Documents)
  • Jelentések (Reports)
  • Műszerfalak (Dashboards)