Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Zoho CRM licencek bemutatása

A Zoho CRM internetes szoftver-rendszer, illetve felhő alkalmazás az egyre elterjedtebb előfizetéses modell szerint vehető igénybe. A Zoho részéről nincs semmilyen belépési, indulási díj vagy egyéb díj, hanem csakis a használatért kell fizetni a felhasználók és az igényelt szolgáltatás szerint. Ez egy prepaid, vagyis előre fizetendő szolgáltatás, ahol vagy havonta, vagy évente kell a választott előfizetés díját kifizetni. Az éves előfizetési díj kedvezőbb, de a gyakorlatban mégis gyakran előnyösebb a havi előfizetés, mert így havonta lehet változtatni az előfizetők számát, illetve mindig az aktuális igények szerint igénybe venni a négyféle CRM előfizetés valamelyikét (és további Zoho felhő szolgáltatásokat). A fizetés bankkártyával történik (VISA, MASTERCARD, stb), és ha nincs változtatás, akkor automatikusan folyamatos az előfizetés, vagyis a Zoho - egy előzetes értesítést követően - az előfizetési periódus lejártakor automatikusan levonja a kártyáról a következő időszak előfizetés díját, tehát nincs külön adminisztrációs teher. A számla szintén automatikusan PDF formátumban érkezik.


A Zoho CRM egyes előfizetései egymásra épülnek, a magasabb árhoz egyre több és egyre értékesebb szolgáltatás tartozik, illetve kapcsolódik.


Ismerje meg részletesebben az egyes licenceket:

Free, Standard, Professional, Enterprise