Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Adatvédelmi Nyilatkozat

A felhasználók személyes adatait bizalmasan és gondosan kezeljük, a hatályos jogszabályi előírásokat betartjuk. A kapcsolatfelvételi űrlapokban megadott adatokat csakis kapcsolatfelvételi célra használjuk. Harmadik félnek - már csak saját jól felfogott érdekünkben is - nem adjuk át (jogszabályi kivételektől eltekintve).

A kapcsolatfelvételnél megadott email vagy postai címre sem reklámanyagot, sem ajánlatot kéretlenül nem küldünk.


Általános "hírlevelet" sem küldünk, ilyenre fel sem lehet iratkozni, hanem csakis tematikus blogértesítők és oktatási sorozatok vannak, illetve lesznek, melyekre történő fel- és leiratkozást mindenkor Ön tudja egyszerűen menedzselni.

Sütik - weblátogatás azonosítók - használata

Honlapunkon is működnek a régóta általánosan elterjedt "sütik" (cookie), melyek alkalmasak arra, hogy weboldalaink látogatásairól információkat gyűjtsünk, beleértve a visszatérő látogatásokat, vagy akár a navigációt.

Az így nyert információkat statisztikai célokra használjuk fel úgy, hogy az Ön személyes adatait nem azonosítjuk - hozzájárulás nélkül erre módunk sincs.

Ha Ön nem szeretné, hogy a sütik segítségével azonosítsuk weblátogatásait, akkor böngészőjében le tudja tiltani ezek használatát, vagy eleve használhatja a böngészők privát - más néven inkognitó - üzemmódját, ahol ez a funkció eleve ki van kapcsolva.

Webcset, üzenetváltás weblátogatása során

Oldalainkon 2014 őszétől használjuk a webcset eszközt, mellyel Ön anonim módon is azonnal kapcsolatba tud lépni velünk.

Ugyanakkor - a sütik segítségével - mi pedig érzékeljük az ön weblátogatási tevékenységét, és ha ez kifejezetten aktív, valamint konzekvensen egy dologra irányul, akkor előfordulhat, hogy mi magunk is kezdeményezünk üzenetváltást a csetablakban, kifejezetten az Ön navigációjára reflektálva.

Azonban ha Ön nem reagál, akkor ezt nem ismételgetjük.
Ha - technológiai hiba folytán - mégis ismételt kapcsolatfelvételi javaslatot tapasztalna, vagy ezzel kapcsolatosan bármi kifogása támad, kérem feltétlenül jelezze.

Kérem, hogy értesítsen,

ha bármilyen kifogása van a tőlünk érkező email-el, megkereséssel, vagy bármilyen kommunikációnkkal kapcsolatban, és azonnal intézkedem.

Lelekács Sándor
cégvezető