Zoho CRM
értékesítőknek és vállalkozásoknak

Miben más a Zoho CRM?

 

nem csak személyes értékesítés

a legtöbb CRM elsősorban vagy kizárólag a személyes jellegű értékesítés támogatására van kitalálva, és ebből a körből a testre szabással sem lehet kilépni;
a Zoho CRM viszont a webes, illetve online értékesítési és marketing tevékenységet is a legújabb technológiákkal támogatja - a személyes értékesítés mellett vagy helyett

 
 

marketing, komplex ügyfélszerzés

kisvállalatoknál a marketing és az értékesítés végképp szétválaszthatatlan, de a legtöbb CRM csak az értékesítésre fókuszál;
a Zoho CRM viszont fejlett kampánytervező, kampány-menedzsment funkciókkal is rendelkezhet; online és offline kampányok lebonyolítását és komplex kiértékelését is támogatja, beleértve pl. az  AdWords, a telefonos (telemarketinges), vagy természetesen az email kampányokat is

 
 

termékjegyzék, ajánlatok, rendelésfelvétel

a legtöbb CRM nem rendelkezik önálló termékmodullal, ajánlatkezelő modullal, vagy tételes rendelésfelvételi funkcióval;
a Zoho CRM-ben viszont pillanatok alatt lehet ajánlatot készíteni, küldeni, rendelést felvenni

 
 

mobil app, teljes mobilitás

a legtöbb CRM-el mobilon nehézkes a munka, gyakran nincs is mobilalkalmazás, amely térerő nélkül is működik;
a Zoho CRM   mobilalkalmazásával   pillanatok alatt lehet pl. tételes rendeléseket is felvenni pincében vagy terepen is

 
 

külső és belső projektek kezelése

a Zoho CRM-ben a rendelésfelvétel után a teljesítés vagy a kivitelezés folyamatát a szükséges részletességgel lehet adminisztrálni;

lehetséges egyszerűbb, a szokásos kivitelezést, megvalósítást támogató projekt kezelés, vagy komplex projekt-menedzsment rendszer is beintegráltan rendelkezésre áll

 
 

ügyviteli, számviteli funkciók

önálló adatlapokon, a rendelésekkel összhangban lehetséges a beszerzések, beszállítók, készletek kezelése;
számlázó funkció aktiválható, pénzügyi teljesítések és egyenlegek nyomon követésére is képes a Zoho CRM rendszere

 
 

közösségi CRM

a Facebook már egy ideje fontos marketing eszköz, a Google+, a   LinkedIn , vagy a   Twitter   is egyre inkább tényező;
a Zoho képes a közösségi hálózatokra tematikusan figyelni, beemelni a CRM adatlapjaiba a Facebook kommunikációt, vagy pl. posztolni a céges oldalakon

 
 

nem csak egyetlen szoftver, hanem platform

a Zoho CRM egyrészt önálló szoftverszolgáltatás, amelyben "tól-ig" lehet különféle funkciókat létrehozni, aktiválni;

másrészt a Zoho CRM-be teljesen beágyazható számos további Zoho szolgáltatás, illetve más (pl. Google) felhő szolgáltatás;

harmadrészt - de nagyon nem utolsó sorban - a Zoho CRM programozható, sőt, webes és mobil alkalmazások készítésére alkalmas platformmal is rendelkezik